Діяльність
Шкільне методичне об'єднання асистентів вчителів в умовах інклюзивного навчання
Я, Шевченко Юлія Романівна, являюсь керівником методичного об'єднання асистентів вчителів в умовах інклюзивного навчання. Наше МО працює над такою науково-методичною темою "Науково-методичне
забезпечення формування компетентної особистості шляхом
особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу в
інклюзивних класах".
Участь в консультативній студії на базі КЗ "Татарбунарська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В.З.Тура"
З метою надання консультативної допомоги щодо забезпечення якісного освітньо-розвивального супроводу дітей з особливими освітніми потребами 25.09.2018 року на базі комунального закладу «Татарбунарська ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1 імені В.З.Тура» працювала консультативна студія «Ми різні, але ми рівні».
Заступник директора з навчально-виховної роботи Фьодорова Т.І., методисти РМК Колотенко Л.В., Жулавська Л.І. ознайомили присутніх з нормативно-правовою базою в сфері інклюзивної освіти.
Асистент учителя Шевченко Ю.Р. детально ознайомила з веденням документації асистента вчителя та представила презентацію «Інклюзивна освіта: крок за кроком», а вчитель інклюзивного класу Унгурян Т.Б. поділилася досвідом ведення портфоліо дитини з особливими освітніми потребами.
Учасники консультативної студії мали змогу ознайомитися з виставкою методичної літератури «Школа - територія для всіх» та взяти участь у відкритій студії «Питання - відповіді».
Педагоги із закладів загальної середньої освіти виразили вдячність за проведення цього заходу й зробили висновок: досягнення успіху залежить від команди однодумців і лише за цієї умови ми зможемо досягти як реального процесу інклюзивної освіти, так і інклюзії суспільства в цілому.
18 вересня 2018 року на базі Одеської академії неперервної освіти разом з європейським центром компетеностей і ресурсів в області освіти «КультурКонтакт Австрія» проведено круглий стіл за темою «Завдання і виклики до керівників закладів з інклюзивною формою навчання» для керівників закладів освіти Одеської області. Любов Кирилівна Задорожна, в.о. ректора Одеської академії неперервної освіти, розпочала проведення круглого столу привітальним словом, а також зазначила успіхи, здобутки та виклики в реалізації інклюзивного навчання в закладах освіти Одеської області.
Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету, з метою підвищення професійної компетентності педагогів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, організації інклюзивного навчання 20 грудня 2018 року на базі КЗ «Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» відбувся семінар-практикум для практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-асистентів за темою: «Шляхи підвищення ефективності корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами та їх соціалізації в суспільстві»
Відвідання круглого столу за темою «Завдання і виклики до керівників закладів з інклюзивною формою навчання» для керівників закладів освіти Одеської області.
Відвідання семінару для практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-асистентів за темою: «Шляхи підвищення ефективності корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами та їх соціалізації в суспільстві».
ІІІ місце в Районному етапі всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» в номінації "Вчитель інклюзивного класу"
Нелегким був шлях до нагород для 10 відважних педагогів – учителів географії, основ здоров’я, французької мови, вчителів інклюзивного класу. З 5 по 8 листопада учасники пройшли серйозні професійні випробування та продемострували рівень педмайстерності у наступних конкурсах: «Тестування з фахової майстерності», «Методичний практикум», «Практична робота», «Проект», «Урок».
Використання сучасних освітніх технологій та нових підходів до викладання предметів зацікавило як членів журі, так і учнів, з якими конкурсанти на уроці бачились вперше.
Вчителі інклюзивних класів проводили уроки для учнів початкової школи, де є діти з особливими освітніми потребами. Адаптовані завдання сприяли залученню особливих діток до навчально-виховного процесу, їх соціалізації.
Проведення виховних заходів
Провела костюмований розважальний захід для майбутніх першокластиків "У пошуках скарбів"
Мета: залучення дітей та підлітків до здорового способу життя; організація змістовного дозвілля.
Завдання:
Навчальна: навчити дітей активно діяти один з одним, швидко приймати правильне рішення;
Розвиваюча: закріплювати вміння дітей змагатися у колективно-ігрової діяльності; формувати у дітей навички роботи в групах; розвивати розумові, творчі, фізичні здібності, ерудицію;
Виховна: виховувати почуття колективізму, відповідальності за своїх товаришів.
Виховний захід на тему "Цінності моєї родини"
Мета: допомагати учням засвоїти сімейні, родинні цінності , які невіддільні від суспільних цінностей , виховувати активну моральну життєву позицію , критичне ставлення до поведінки людей, піднімати ідеал роду, сім'ї.
Навчально - корекційна робота з дітьми з ООП
Зміст корекційно-розвивальної роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.
Корекційно-розвивальна робота спрямована на:
Я, як корекційниу педагог, використовую такі форми роботи:
Кожна тема, яка вивчається в школі, кожний метод і прийом, використаний вчителем мають сприяти не лише засвоєнню знань, умінь, навичок, формуванню поведінки, а й виправленню вад психофізичного розвитку (залежно від дефекту).
Корекційно-розвивальна робота спрямована на:
- розвиток зорового або слухового сприймання, мовлення, пізнавальної діяльності, психофізичний, соціально-комунікативний розвиток дітей з особливими потребами, формування в них навичок просторового, соціально-побутового орієнтування тощо;
- розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей шляхом взаємодії з навколишнім природним середовищем з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності і творчості;
Я, як корекційниу педагог, використовую такі форми роботи:
- - начальна робота в парах;
- - робота груп кооперативного навчання;
- - робота за індивідуальними інструкціями;
- - незалежні самостійні заняття.
- Всі заняття прохотять весело та продуктивно! Учгні з задоволенням працюють і з нетерпінням чекають на наступне занняття.
Комментарии
Отправить комментарий